Miejska kuźnia, w której pracuje stary zbrojmistrz. Przez swój wiek i doświadczenie jest mistrzem w swoim fachu. Szeroka klientela przychodzi tutaj żeby naprawić uszkodzony ekwipunek lub złożyć zamówienie na zupełnie nowy miecz, czy pancerz. Jeśli przyniesiesz surowce, niezbędne do realizacji swojego zamówienia zapłacisz tylko za robociznę.
Każda broń dodaje premię do ataku, z reguły im droższa tym ma ona większe parametry. Broń magiczna i kryształowa posiada również bonusy do zdolności magicznych. Na konkretnych przykładach:
Stalowa - średnie obrażenia
Adamantowa - duże obrażenia
Kryształowa - bardzo duże obrażenia, mały bonus do magii
Magiczna - małe obrażenia, duży bonus do magii
Podobnie sprawa tyczy się pancerzy, im droższe, tym chronią nas przed dotkliwszymi obrażeniami. Trzeba jednak pamiętać, że im lepszy i cięższy pancerz, tym bardziej ogranicza ruchy naszej postaci, co utrudnia nam unikanie ataków. Tak, więc:
Skórzana - średnia ochrona, brak ograniczenia uników
Żelazna - duża ochrona, małe ograniczenie uników
Płytowa - bardzo duża ochrona, spore ograniczenie do uników
Magiczna - mała ochrona, małe ograniczenie uników, duży bonus do magii