IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ZalogujZaloguj  RejestracjaRejestracja  


Share | 
 

 Zmiany-Wiosna

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Vevina


avatar


PisanieTemat: Zmiany-Wiosna   Sro Kwi 08, 2015 6:53 pm

Przepraszam- to po pierwsze, nie byłam wstanie Wam pomóc przez ostatni czas ;c
Dziękuję-to po drugie, za wszystkie pomysły, prace te w proszku i już zrealizowane oraz za samą obecność kochani!<3 Szczególnie Okami, TY przejęłaś cały mój bałagan T^T

A tu chcę wpisać wszystkie połączone sugestie, by pokazać co chcielibyśmy wprowadzić , na co się zgadzacie, a na co nie, etc ;)

1.Styl-trwają prace nad jaśniejszym i żywszym stylem tworzonym przez naszego przyjaciela Moe.

2.Miejsca/Świat- niektórzy z Was może pamiętają,że Byakko nie zawsze było jednym miastem-państwem, lecz składało się z 4 krajów :)
Trochę pogłówkowałam, opierając się na propozycji Firth'a i myślę ,że:
*Ruiny Starego Miasta-lokalizacja z dawnych czasów, miejsce gdzie można byłoby zaczerpnąć historii, czy zrozumieć naturę, a także będące idealnym podłożem pod pewne wątki.
*Jezioro Okami-z wyspą kryjącą dawną bibliotekę jednego z rodów, a także coś więcej.
*Katakumby- gdzie również można by rozwijać nieco ...ludzkie umiejętności :)
*Równiny-miejsce bytowania dzikich bestii, bandytów, kuszące tym co można tam znaleźć.

3.Bestiariusz/Przedmioty:
Jak sama nazwa wskazuje zrobilibyśmy listę stworów występujących w grze. Określilibyśmy ich statystyki główne w skali od 1-10, dali im specjalne właściwości, ale również ich zwyczaje. To w jakich rejonach one występują (las, morze, jaskinie), czy wychodzą w nocy, czy w dzień, na co są wrażliwe (np. wilkołaki na srebro), czym się żywią, jakie składniki można by z nich zdobyć itp. Im więcej info tym lepiej.
Jak już wspomniałem wcześniej, przydałoby dodać się te najzwyczajniejsze przedmioty, czyli po prostu surowce. Oprócz tego przydałoby się sprawić żeby gracze zechcieli kupować nowy oręż za zdobywane pieniądze. Innymi słowy, im lepszy miecz, lepsze strzały i łuk, lepszy pancerz tym większe profity z tego czerpiemy w czasie walk. To samo tyczy się eliksirów i innych rzeczy.

Ale upraszczając (lub komplikując) każdemu przedmiotowi przydzielilibyśmy klasę. Czyli poziomy od 1-5, albo np. gwiazdki od 1-5.

Np.:
Miecz o nazwie „zabójca demonów” jest mieczem pięciogwiazdkowym, tzn. że zadaje bardzo dotkliwe rany, jest bardzo wytrzymały, ma jakiś dodatkowy efekt i może go wykonać kowal, który ma kowalstwo rozwinięte na poziom 5 (no i ma odpowiednie składniki oraz projekt tego miecza).

Natomiast „krótki miecz żelazny” jest orężem jednogwiazdkowym o kiepskich parametrach, mało wytrzymały i może go wykonać nawet początkujący kowal.
autor: Firth

4.Zlikwidowanie Chat'u-czyli naszego miejsca luźnych rozmów, gdzie zwykle głośno, dlaczego? Czasami tak dobrze nam się rozmawia,że Off-top, czy fabuła cichnie, a ilość postów może razić nowych użytkowników ^^"

5. Nowa kadra A. Jak już wcześniej wspomniałam ostatnio kompletnie mnie nie było i wszystko spadło na Wasze barki ;/ Myślę,że czas na zmiany w tej grupie by przekazać większe uprawnienia osobą, które faktycznie "budzą Byakko". :)

6. Nowe statystyki:
Także coś nowego bardziej ...hm...praktycznego jeśli chodzi o sprawiedliwość, lecz ujmującego nieco wyobraźni, co o tym myślicie?:)
Owe statystyki opierałyby się na sile, zręczności, wytrzymałości i inteligencji. Więc trzeba byłoby poważnie wstrząsnąć umiejętnościami naszych postaci, ograniczyć je w zupełnie inny sposób ^^'

Czekam na wasze zdanie, opinie :)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://byakko.forumpolish.com
Made


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Sro Kwi 08, 2015 7:30 pm

Wszystko fajnie, ładnie, forum wreszcie zaczyna kwitnąć. Dobrze, że w końcu stanie się coś nowego z tym... ogółem, jeżeli mogę się tak wyrazić "D.
Mam tylko jedną uwagę, jak na razie. Chodzi o to usunięcie chatu... jak dla mnie słaby pomysł. Niby wiem, że tu chodzi o forum, ale bardzo wątpię, żeby to zeszło na lepsze. "Luźne rozmowy może i nie są aż tak konieczne jako na chacie, ale ja nie chciałabym posługiwać się do tego po prostu offtopem. Brak chatu ponadto może bardzo zrazić niektórych użytkowników, szczególnie nowych, jak i mnie*. Do dziś znałam tylko jeden pbf bez chatu... szybko mi się znudził, a samo forum legło ku upadkowi. Wszystkie inne, największe lub budujące się mają chat. To jest podstawa, a taka chatowa rozmowa przeważnie utrwala więź użytkownika z forum. Łatwiej jest się zaaklimatyzować, poznać ludzi, a nie, jest cicho i tak... przytłaczająco. Ot moja opinia, i na pewno będę protestować przeciwko usunięciu chatu :P.
Cała reszta super obmyślona ;).

*nienawidzę braku chatu, za CHOL*RĘ.
Tak, musiałam.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Okami


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Sro Kwi 08, 2015 8:55 pm

A więc.

Jako, że co nieco już wcześniej wiedziałam o naszych "drobnych" zmianach, nie moge powiedzieć nic więcej jak to, że z mojej strony wszystko było dokładnie przemyślane (z wszelkimi czynnościami, które pomogłyby nam usprawnić nasz system- wykorzystanie form punktacji, tabelki na statystyki pod avatarami itd.) i pomysły jak najbardziej w moim odczuciu, by się przyjęły. :)

Pracujemy już z Moe nad szatą, więc wszystko będzie za niedługo dopięte na ostatni guzik.

Mój protest dotyczyć będzie tak jak w poście Made powyżej- shuboxu. Do usunięcia go jestem sceptycznie nastawiona, ponieważ to właśnie ten chat pozwala na komunikację między graczami i aklimatyzowanie się przybyłych na teren Krainy Byakko. Ponadto osobiście lubię spędzać w tym miejscu czas (Karczmarką jest się przez całe życie .-.), a wprowadza on też pewną dozę emocjonalności, ew. relacji na naszym Byakko (znów porównanie do IchirakuRamen, aghhh..). Konkludując argumenty Made i swoje, uważam, że likwidacja ChatBoxu może odbić się drobnym echem- nie wiem czy aż tak pozytywnym jakim miało by być w założeniu. :(

A rzecz, o którą pewnie już większość posądzi mnie jak maniactwo, jest oczywiście promocja. To trzeba zaznaczyć. Będę walczyła o podbijanie naszego PBF na łamach popularnych toplist jak i o duuużooooo, dużo wymian. :) Heuheu.

Mapę naszego Byakko zaczęłam już robić, jednakże brakowało mi konkretnych informacji o lokacjach.

Mapa powinna się dzielić na 4 główne obszar, tak? Plus nasze morze Trzech Gwiazd, o ile dobrze pamiętam. :P

„To dopiero przedwiośnie nasze. Wychodzimy na przemarznięte role i oglądamy dalekie zagony. Bierzemy się do własnego pługa, do radła i motyki, pewnie że nieumiejętnymi rękami. Trzeba mieć do czynienia z cuchnącym nawozem, pokonywać twardą, przerośniętą caliznę. (…) Wierzymy, że doczekamy się jasnej wiosenki naszej…”


Pod wpływem działa mocy Elementu.
☯️
Aktualny wiek: 12 lat
☯️
Zdolności: Wszystkie, prócz pierwszej umiejętności "Utrata kontroli". Osłabienie pozostałych zdolności, włączając trudności przy transmutacji ciała, umiejętności posługiwania się, wskrzeszania z dłoni płomieni.
☯️
Wpływy: Brak wpływów Demonów.
☯️
Zaspokajanie głodu: sporadyczne w nikłych ilościach krwi.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Halle


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Pią Kwi 10, 2015 8:34 am

Ema! O/ A więc, skoro mam się lepiej, chyba mogę wypowiedzieć się na tenże temat. Ari, jak to Ari, ma rację - zmiany są potrzebne i większość mi się podoba. Ponieważ ogarnęłam sprawy prywatne, myślę, że mogę wrócić na Byakko i dalej MG'ować (robić za moda, gdyby jednak ekipie coś wypadło). Usunięcie sb nie przejdzie. Serio? Forum bez czatu to jak Okami bez ogona. Kompletnie nierealne! Offtop jest po to, by lamić w gry, a jak trzeba coś skonsultować, to sb jest najlepsze. Jak już, to zmienić na inne, bo na tym trudno pisać. Lokacje? Całkiem spoko, byle tylko to Węży, Królików czy innych diabłów to nie przyciągnęło - na powtórki z rozrywania na strzępy nie mam ochoty. Okamiś - na Boga, zróbcie z Moe jaśniejsze kolorki, bo te mroki już mi się opatrzyły, zdecydowanie. :-: Ściągnę tu parę osób i powinno być OK.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Okami


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Pią Kwi 10, 2015 12:33 pm

Co do tła to będzie bardzo ładne, jasne tło. ^^ Postarałam się, żeby wszystko elegancko po wymiarować, a Moe dokończy dzieła. :) Również zapraszam ile mogę osób- działamy! :)

I kochana liczę na więcej wspólnych wątków.. ;>


Pod wpływem działa mocy Elementu.
☯️
Aktualny wiek: 12 lat
☯️
Zdolności: Wszystkie, prócz pierwszej umiejętności "Utrata kontroli". Osłabienie pozostałych zdolności, włączając trudności przy transmutacji ciała, umiejętności posługiwania się, wskrzeszania z dłoni płomieni.
☯️
Wpływy: Brak wpływów Demonów.
☯️
Zaspokajanie głodu: sporadyczne w nikłych ilościach krwi.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Vevina


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Pon Kwi 13, 2015 4:09 pm

Oki ! Czyli ten pomysł odpada xD

A co do statystyk? Wstawię poniżej pomysł jednego z nas, co o nim sądzicie, podoba Wam się takie rozwiązanie ?^^

"To że staty są potrzebne nie ulega wątpliwości, w końcu bez nich może dojść w czasie gry do wielu nie porozumień, zwłaszcza w czasie starć. Bo np. jedna postać przywali drugiej tak mocno że uzna że ta druga powinna upaść i być ciężko ranna. Natomiast drugi gracz uzna że nie, bo jego postać jest wytrzymała i ma grubą zbroję, więc takie uderzenie to dla niej pryszcz. I weź tu rozsądź, który z nich ma rację. Bo, ok. to że tytan jest silniejszy fizycznie od całej reszty to jest jasne, ale jak zetrze się np. podróżnik z elfem? Jak to niby rozstrzygnąć?

Staty ogólnie nie powinny być skomplikowane, w końcu to nie komputer, który będzie wszystko liczył. Wstępnie proponowałbym 4 statystyki główne dla każdej postaci tj.: siłę, zręczność, wytrzymałość i inteligencję. Co ma być do czego na razie zostawmy. Nie jestem za tym żeby wprowadzić coś takiego:

Siła: 90
Zręczność: 110
Wytrzymałość: 100 itd…

IMO takie zwiększanie stat o np. +10, +5 itd., jest kłopotliwe i nie wygodne dla MG i samych graczy. Proponowałbym na zrobienie to na bazie poziomów rozwoju:

Siła: poziom 5
Zręczność: poziom 4 itp.

Poziomów byłoby od 1-10. Polegałoby na tym że jak postać ma siłę na poziomie pierwszym i chce przeskoczyć na poziom drugi to musi mieć:

1) Odpowiednią ilość pkt. rozwoju, które przyznawałoby się za fabułę, misje itp., ewentualnie coś zamiast nich. Oczywiście na każdy wyższy poziom potrzeba byłoby ich coraz więcej.
2) Napisanie postu opisującego trening, oczywiście odpowiednio długi.
I tak można by porównywać siły zaklęć postaci, ich odporność na ciosy, celność ataków etc.
Jednak każda klasa powinna mieć swoje ograniczenia, żeby nie doszło do sytuacji gdzie postać ma wszystkie staty na full, albo że mamy super silnego elfa. To byłoby nie logiczne i nie klimatyczne.
Mówiąc ograniczenia mam na myśli coś w tym stylu:

Tytan
Siła: max. Poziom 6
Zręczność: max. Poziom 3
Wytrzymałość: max. Poziom 6
Inteligencja: max. Poziom 3

Oznacza to że tytan po wytrenowaniu siły na poziom szósty, nie ma możliwości na wytrenowanie poziomu siódmego. Każda rasa powinna mieć takie ograniczniki, a w przypadku postaci specjalnych gracz jest zobowiązany takie ograniczenia sam nałożyć na swoją postać.
Ale zaraz, zaraz… Piszesz że statystyki powinny mieć poziomy od 1-10, a tytanowi, który ma największą siłę fizyczną dajesz max. Poziom 6… A co z poziomami od 7 w górę?

Prosta sprawa, tytan mimo iż najsilniejszy to wciąż jest istotą wielkości człowieka, co niesie ze sobą ograniczenia. Statystyki powyżej szóstki mogłyby mieć potwory, które byśmy wprowadzili do gry. Siłę pokroju dziesiątki mogłyby mieć potwory takie jak olbrzym, czy smok. W ten sposób byłoby jasne że gracz w pojedynkę, nawet wymaxowany nie byłby w stanie pokonać każdej kreatury, a to z kolei wymagałoby pomocy innych, odpowiednie przygotowanie się itp.

Oprócz 4 statystyk głównych wprowadziłbym tez umiejętności poboczne, czyli walka bronią, strzelectwo i rzucanie czarów, które rozwijałoby się tak samo jak staty główne, czyli ptk. rozwoju, post i gotowe. Mogłyby mieć poziomy od 1-5, albo 1-3.

Ale, ale… przecież nie każdy ma ochotę się tylko non stop tłuc. Dlatego można by dodać też umiejętności tzw. rzemieślnicze, które funkcjonowałyby jak umiej. poboczne. Mam tutaj na myśli kowalstwo, alchemie, zielarstwo, łuczactwo (jest takie słowo?), hodowla, zaklinanie przedmiotów itp.

Chodzi o to żeby gracze mogli tworzyć własny ekwipunek przy pomocy odpowiednich składników i receptur. W ten sposób mogliby prowadzić wątki na różne sposoby i zarabiać kasę na handlu z graczami. Żeby nie byli pokrzywdzeni dałoby się im tez możliwość „zwykłego handlu” z npc, gdzie MG decydowałby ile przedmiotów udałoby się im sprzedać i jaką ilość pieniędzy by zarobili…

Im wyższy poziom danej umiejętności, tym lepsze przedmioty mogliby tworzyć np., bardziej skomplikowane mikstury, czy kuć mocniejsze pancerze… A to z kolei wymagałoby stworzenia listy zwyczajnych przedmiotów takich jak drewno cisowe, ruda żelaza, nasiona itd…"

:D
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://byakko.forumpolish.com
Okami


avatar


PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   Pon Kwi 13, 2015 4:54 pm

Jak najbardziej dalej popieram. :)


Pod wpływem działa mocy Elementu.
☯️
Aktualny wiek: 12 lat
☯️
Zdolności: Wszystkie, prócz pierwszej umiejętności "Utrata kontroli". Osłabienie pozostałych zdolności, włączając trudności przy transmutacji ciała, umiejętności posługiwania się, wskrzeszania z dłoni płomieni.
☯️
Wpływy: Brak wpływów Demonów.
☯️
Zaspokajanie głodu: sporadyczne w nikłych ilościach krwi.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content





PisanieTemat: Re: Zmiany-Wiosna   

Powrót do góry Go down
 

Zmiany-Wiosna

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Księga zaklęć
» 6 Generacja - Ataki- Pokemony- Zmiany
» ...wiosna idzie~!
» Pomysły na Zmiany
» Zmiany stanu konta

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Byakko :: Organizacja :: Ogłoszenia-