Ród Ichiro:Klan Ichiro, jeden z najpotężniejszych rodów dawnego Byakko. Jego najsłynniejszym przedstawicielem była, a według pogłosek wciąż jest, Cesarzowa Tenshi. Członków tego klanu od zawsze charakteryzowała ogromna pewność siebie, przechodząca wręcz w arogancję, a także chęć dominacji . Co więcej krążyły pogłoski, iż sama Cesarzowa zawierzyła duszę siłom ciemności, zyskując tym samym szansę na powrót.
Wśród potomków Ichiro wyróżniamy:Wampiry-posiadacze odmłodzonego ciała, oczyszczonego z jakichkolwiek skaz. Wampiry zwykle cieszą się nietuzinkową urodą, za pośrednictwem której "wabią swe ofiary". Istoty te jako jedyne nie muszą nigdy jeść, pić , spać czy oddychać, gdyż ich organy zostają sparaliżowane wraz z chwilą przemiany. W żyłach pięknych istot nie doszukasz się ich własnej krwi, lecz domieszki krwi ich ofiar z pajęczym jadem, który jest darem jak i przekleństwem. Wampiry zmuszone są do regularnego pożywiania się krwią istot ludzkich, bądź magicznych. Rozcieńcza ona pajęczy jad, zapobiegając zniszczeniu ciała od środka.
Statystyki początkowe:
Siła: 4
Zręczność: 3
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4
Umiejętności:*Kontrola ciała- precyzując jednego fragmentu, np. ręki, dłoni, etc.
Długość działania: 1 post.
Dopuszczalna częstotliwość :1 na 5 postów.
*Kontrola umysłu-Wampiry są wstanie stworzyć w umyśle przeciwnika nowe wspomnienie, lub niewielkie obrazy poprzez dotyk.
Długość działania: 2 post.
Dopuszczalna częstotliwość użycia : 1 na 2 posty.
*Hipnoza-przeciwnik zmuszony jest wykonać jeden rozkaz Wampira. Wykluczając samobójstwo oraz zabójstwo.
Długość działania: Do momentu wykonania rozkazu.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1 na 10 postów.
Ograniczenia:*Brak możliwości przebywania na słońcu.
*Wrażliwe na wodę.
Ammici-istoty bardzo inteligentne, z wyglądu nie różniące się niczym od człowieka. Jest to rasa, która cieszy się przerażającą historią. Słyną bowiem ze swego okrucieństwa, nigdy nie okazują litości. Gdyby ufać dawnym podaniom istoty te wywodzą się od Kaplanów Cesarzowej Tenshi, mających kontakt z ciemnością. Jednak, czy można wierzyć legendą?
Statystyki początkowe:
Siła: 2
Zręczność: 4
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 5
Umiejętności:*Przewidywanie przyszłości: w umyśle Ammitów mogą pojawiać się krótkotrwałe wizje przyszłości.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1 na 5 postów.
*Niewidzialność: Ammici mogą pozostać niewidzialne przez krótki czas.
Długość działania:1 post.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1 na 7 postów.
*"Ożywienie martwych" przedmiotów: umiejętność wprawienia w ruch niewielkich przedmiotów, np. nóż.
Długość działania :1 post.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1 na 3 posty.