IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  ZalogujZaloguj  RejestracjaRejestracja  


Share | 
 

 KP Reiji

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Reiji


avatar


PisanieTemat: KP Reiji   Czw Gru 17, 2015 2:06 pm

Imię i nazwisko:Reiji <...>
Przezwisko: Nikt nie zwracał się dotąd inaczej niż Reiji.
Płeć: Najprawdziwszy mężczyzna.
Wiek: Z wyglądu 24 wiosny
Zawód: Myślistwo
Rasa Postaci: Elfi wędrowiec
Statystyki:
Siła: 2 (przyrost +2)
Zręczność: 4 (przyrost +6)
Wytrzymałość: 2 (przyrost +2)
Inteligencja: 3 (przyrost +3)
Umiejętności wrodzone:
1) Kamuflaż- umożliwia pozostanie niezauważonym, lecz działa wyłącznie na zmysł wzroku.
Przygotowania zajmują: 1 post.
Długość działania: 2 posty.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1/5 postów.
2) Umiejętności medyczne- Elfy to doskonali medycy. Są zdolni wyleczyć niewielkie rany cięte, szarpane, etc.
Czas leczenia: 1 rana na 2 posty.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1/6 postów.
Umiejętności Nabyte:
1) Instynkt łowcy- umiejętność pasywna, która obejmuje nieco bardziej wyostrzone zmysły, niż u stworzenia z przeciętnymi- nienastawionymi na myślistwo- umiejętnościami. Dzięki temu potrafi w mgnieniu oka znaleźć sojuszników wśród dzikich zwierząt (fakt niemożności ataku jego osoby przez napotkanego drapieżnika) oraz cecha, gdzie nadzwyczajnie trudno go podejść, przejść koło niego niezauważonym czy spróbować swych złodziejskich umiejętności na jego osobie. Szansa, że nie zauważy ręki złodzieja w swej kieszeni wynosi bowiem zaledwie 10%, co do pozostałych kategorii bez szans niezauważenia.
2) Manipulacja- może dotyczyć zarówno stworzeń ludzkich jak i zwierzęcych. Jedna z umiejętności mentalnych, którą Reiji zdołał wyćwiczyć po latach treningów w dawnej renomowanej szkole za Północnym Lasem Krainy Byakko. Prośba Elfa to zazwyczaj drobna przysługa, aczkolwiek potrafi być w swym fachu aż nadto przekonujący. Czynność wyklucza wszelkie rzeczy związane z ranieniem, uśmiercaniem innych czy też samookaleczeniem czy samobójstwem adresata.
Jeżeli odbiorca posiada umiejętności barier umysłowych: 50% szansy na uniknięcie techniki.
Jeżeli odbiorca nie posiada umiejętności barier umysłowych: 0% szansy na uniknięcie techniki.
Częstotliwość: 1 prośba na 6 postów
3) Kamuflaż (zaawansowany)- ulepszenie umiejętności wrodzonej "Kamuflaż", sprawia, że Reiji przestaje być dostrzegalny wszelkimi zmysłami, nawet jeżeli są one wyostrzone specyficznymi umiejętnościami.
Długość działania: 2 posty
Częstotliwość: 1 raz na 8 postów
Przygotowania zajmują: 1 post.
Wygląd: Smukłe ciało przystosowane do zawodu, wysoki, średnio umięśniony. Do sylwetki Elfa nie pasowałaby zbyt rozwinięta muskulatura, toteż ograniczył się z treningami do złotego środka- delikatnie zarysowujące się mięśnie rąk, odznaczające się na tle swobodnie opadających bluz mięśnie brzucha, nieco szersza klatka piersiowa. To tyle, jeżeli chodzi o samą budowę. Twarz jasna, jednak nie zupełnie blada, gładka jak to bywa u Elfów bez jakichkolwiek niedoskonałości. Oczy w odcieniach zieleni, błękitu, czasami też srebra- zależy jak na nie spojrzysz. Wiecznie uśmiechnięte z charakterystycznym zawadiackim błyskiem, mimo wręcz aroganckiej mimiki. To co może go wyróżniać to włosy, są aż nazbyt długie. W odcieniach podobnych do oczu, potrafią na końcach przybierać barwę żywszego szmaragdu, gdzie u nasad podobne są raczej, jeżeli już o kamieniach szlachetnych mówimy, do błysków lazuru. Zazwyczaj za żadne skarby nie chcą utrzymywać się w owym warkoczu, uciekając poza- na twarz i ramiona. Ubiór to zazwyczaj luźna ciemnoniebieska bluza, trzymająca się jeszcze jakimś cudem na ramionach. Często bywa tak, że przez nieuwagę jedno ma odsłonięte. Czarne spodnie, gdzieniegdzie poprzecierane, nie wyróżniające się niczym prócz prostoty i dość przyległego do nóg kroju. Na prawym uchu kolczyk w kształcie pierścienia, będący jego jedyna biżuterią.
Charakter: Nad wszystko ceni sobie swą niezależność i wolność. Nie lubi przebywać pośród tłumów, jednak nigdy nie stronił od towarzystwa pięknych pań, których w Byakko jest przecież aż nadto. Utrzymuje swój spokojny i wyważony, czasami nawet brutalnie obojętny charakter na wodzy w możliwie najcięższych próbach. Odpowiedzialny, zawsze doprowadza sprawy do końca, unika bliższych relacji czy to przyjacielskich czy też tych bardziej namiętnych. Jeszcze nigdy nie zgubiła Go żadna z pięknych pań, więc mimo niebywałego podziwu i całej masy nieodpowiednio zuchwałych spojrzeń oraz uśmiechów, pozostaje w ich towarzystwie niewzruszony. Wie, że gdyby już dał ponieść się fantazjom, mogło by się to naprawdę nieprzyjemnie potoczyć... Nigdy nie wystawiał na próbę swoich umiejętności i zachowań, jednak jest do bólu pewny siebie. Mimo tego, że nie znosi gwaru ludzkich istnień- jeżeli już miałby wybierać- to zapewne Tawerny i biblioteki byłyby głównymi ośrodkami jego zainteresowań. Choć może by tak wybrać się gdzieś dalej, w nieznane...? Jest uzależniony od adrenaliny, taak... To z pewnością można o nim powiedzieć.
Orientacja seksualna: Grzechem byłoby nie podziwiać kobiet...
Zainteresowania: Przechadzki, polowania, od czasu do czasu biesiady w tawernach, hazard, wszelakie trunki (wszystko prócz chmielu).
Historia: Zapytaj... ;)
Pochodzenie: Ród Arakida
Broń: 3 różne zdobieniami sztylety
Ciekawostki: Poznasz, a się przekonasz...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Okami


avatar


PisanieTemat: Re: KP Reiji   Czw Gru 17, 2015 2:08 pm

Karta zaktualizowana. :)

Kod:
Umiejętności wrodzone:
1) Kamuflaż- umożliwia pozostanie niezauważonym, lecz działa wyłącznie na zmysł wzroku.
Przygotowania zajmują: 1 post.
Długość działania: 2 posty.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1/5 postów.
2) Umiejętności medyczne- Elfy to doskonali medycy. Są zdolni wyleczyć niewielkie rany cięte, szarpane, etc.
Czas leczenia: 1 rana na 2 posty.
Dopuszczalna częstotliwość użycia: 1/6 postów.
Umiejętności Nabyte:
1) Instynkt łowcy- umiejętność pasywna, która obejmuje nieco bardziej wyostrzone zmysły, niż u stworzenia z przeciętnymi- nienastawionymi na myślistwo- umiejętnościami. Dzięki temu potrafi w mgnieniu oka znaleźć sojuszników wśród dzikich zwierząt (fakt niemożności ataku jego osoby przez napotkanego drapieżnika) oraz cecha, gdzie nadzwyczajnie trudno go podejść, przejść koło niego niezauważonym czy spróbować swych złodziejskich umiejętności na jego osobie. Szansa, że nie zauważy ręki złodzieja w swej kieszeni wynosi bowiem zaledwie 10%, co do pozostałych kategorii bez szans niezauważenia.
2) Manipulacja- może dotyczyć zarówno stworzeń ludzkich jak i zwierzęcych. Jedna z umiejętności mentalnych, którą Reiji zdołał wyćwiczyć po latach treningów w dawnej renomowanej szkole za Północnym Lasem Krainy Byakko. Prośba Elfa to zazwyczaj drobna przysługa, aczkolwiek potrafi być w swym fachu aż nadto przekonujący. Czynność wyklucza wszelkie rzeczy związane z ranieniem, uśmiercaniem innych czy też samookaleczeniem czy samobójstwem adresata.
Jeżeli odbiorca posiada umiejętności barier umysłowych: 50% szansy na uniknięcie techniki.
Jeżeli odbiorca nie posiada umiejętności barier umysłowych: 0% szansy na uniknięcie techniki.
Częstotliwość: 1 prośba na 6 postów
3) Kamuflaż (zaawansowany)- ulepszenie umiejętności wrodzonej "Kamuflaż", sprawia, że Reiji przestaje być dostrzegalny wszelkimi zmysłami, nawet jeżeli są one wyostrzone specyficznymi umiejętnościami.
Długość działania: 2 posty
Częstotliwość: 1 raz na 8 postów
Przygotowania zajmują: 1 post.


Pod wpływem działa mocy Elementu.
☯️
Aktualny wiek: 12 lat
☯️
Zdolności: Wszystkie, prócz pierwszej umiejętności "Utrata kontroli". Osłabienie pozostałych zdolności, włączając trudności przy transmutacji ciała, umiejętności posługiwania się, wskrzeszania z dłoni płomieni.
☯️
Wpływy: Brak wpływów Demonów.
☯️
Zaspokajanie głodu: sporadyczne w nikłych ilościach krwi.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Reiji


avatar


PisanieTemat: Re: KP Reiji   Pon Lut 01, 2016 9:25 pm

Statystyki początkowe:
Siła: 2
Zręczność: 5
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content





PisanieTemat: Re: KP Reiji   

Powrót do góry Go down
 

KP Reiji

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Byakko :: Organizacja :: Karty Postaci-