Okami
| Temat: Życie i zdobywania doświadczenia- osiąganie wyższych poziomów Wto Kwi 21, 2015 3:41 pm | |
| W bocznych panelach pod Twoim avatarem znajdują się kategorie takiej jak: Siła: Zręczność: Wytrzymałość: Inteligencja:
By dowiedzieć się więcej na ich temat proszę zajrzeć do tematu w Informatorze- Statystyki. Jeżeli zainteresowany jesteś poszczególnymi statystykami początkowymi dla swojej rasy, odsyłam do Informatora- Niezbędnych opisów i opisów ras. :)
_________________________________________________________
Życie: 100 %
Wartość 100 % jest przydzielana każdemu bez względu na poziom. Może ona oczywiście ulec zmniejszeniu podczas walk z potworami czy walk PvP. Osiągnięcie 0 % jest równoważne ze śmiercią postaci i niemożnością jakiegokolwiek wskrzeszenia jej.
_________________________________________________________
Doświadczenie: 0
Początkowa wartość punktów doświadczenia to 0. Punkty można zdobyć na kilka sposobów:
1) Za napisanie postu fabularnego otrzymujesz 2 punkty. 2) Za zabicie stwora, zależnie od jego klasy (niska, średnia, boss), otrzymujesz określoną sumę punktów. 3) Za wygranie walki z graczem PvP otrzymujesz 40 punktów.
Level up postaci następuje, gdy gracz przekroczy ilość 200 punktów, a potem konsekwentnie granica zwiększa się o 200.
1 poziom --> 2 poziom (granica 200 pkt.) 2 poziom --> 3 poziom (granica 400 pkt.) 3 poziom --> 4 poziom (granica 600 pkt.) ... Przykład: Pan X ma 340 PD. Jego aktualne statystyki to: Statystyki początkowe + zwiększenie statystyk według przyrostu 3 razy.
Zwiększenie poziomu postaci zwiększa jej statystyki. Gdy postać awansuje na kolejny poziom WSZYSTKIE statystyki wzrastają o +1.
Maksymalny poziom jaki może osiagnąć postać to 10. Po jego osiągnieciu statystyki postaci już się nie zwiększają.
|
|